مناقصه

مناقصه شماره 40-99 ،کارت مفناطیسی بانکی 

تاریخ : 99/12/03

 این شرکت در نظر دارد نسبت به خریداری تعداد 2،500،000  عدد کارت مغناطیسی بانکی مطابق با مشخصات و شرایط زیر اقدام نماید. لذا مقتضی است قیمت پیشنهادی خود را مطابق با فرم پیشنهاد قیمت همراه سایر مـدارک درخواستی در دو پـاکت جـداگانه به شـرح زیر بصورت در بسـته حـداکثر تـا پایـان وقت اداری (ساعت 14:00  یکشنبه مورخ 1399/12/10 ) به آدرس: بلوار نلسون ماندلا، خیابان گلگونه، پلاک 42، شرکت تجارت الکترونیک پارسیان، طبقه دوم، واحد 3 دفتر معاونت مالی و پشتیبانی  جناب آقای فراهانی تحویل و رسید آن را دریافت  نمایید.

 

* پـاکت ب: شامـل نمونه مدارک مورد نیاز طبق مشخصات کالای درخواستی  ، روزنامه رسـمی به همراه آخرین تغییرات، گواهینامه معتبر ثبت نام بر مالیات بر ارزش افزوده، همچنین تصویر مهر و امضا شده کلیه اسناد مناقصه

* پاکت ج:شامل پیشنهاد قیمت مطابق با فرم پیوست

 

مشخصات و شرایط کالای درخواستی :

1- کارت:

1-1- تعداد: تیراژ سالانه 2,500,000 قطعه از انواع کارت های بانکی

2-1- مشخصات: کارت PVC لمینیت شده با ضخامت 760 میکرون در 4 لایه-ابعاد و اندازه مطابق استاندارد 7810ISO/IEC-نوار مغناطیسی HICO با قابلیت کد نمودن هر سه Track مطابق با استاندارد 4909، 7813 و 7811ISO/IEC-چاپ افست 4 رنگ یا دیجیتال به صورت ساده یا متالیک در طرح های متنوع (عمومی و پروژه ای)-شخصی سازی به همراه بسته بندی، سورتینگ و کارتن گذاری کارت ها جهت ارسال به مقاصد مشتریان

2- فرم خوش آمدگویی:

1-2- تعداد: تیراژ سالانه 2,500,000 برگ

2-2- مشخصات: کاغذ تحریر 80 گرم-چاپ افست 4 رنگ در طرح های متنوع (عمومی و پروژه ای)

3- پاکت:

1-3- تعداد: تیراژ سالانه 2,500,000 طغری

2-3- مشخصات: کاغذ تحریر 100 گرم- نوع طلقدار-قالب تیغ-چاپ افست 4 رنگ در طرح های متنوع (عمومی و پروژه ای)

* پیمانکار متعهد می شود که کالای موضوع استعلام را طبق مشخصات مندرج در قسمت (مشخصات و شرایط کالای مورد استعلام ) با کمیت و کیفیت استاندارد و پس از تایید ناظر بدونه هیچ گونه ایراد تحویل انبار شرکت نماید. ودر صورت معیوب بودن اقلام می بایستی معایب و نواقص را با هزینه خود رفع نماید .

* پیمانکار متعهد به تامین جسم کارت خام با طرح های عمومی شرکت در ابتدای هر فصل می باشد .

* پیمانکار موظف به تامین نمودن جسم کارت با طرح های خاص بر اساس زمان بندی و اولویت بندی به شرح زیر می باشد 

1 - تامین جسم کارت با اولویت آنی حداکثر طی همان روز از زمان تایید طرح کارت توسط شرکت .

2 - تامین جسم کارت با اولویت فوری حداکثر ظرف دو روز کاری از زمان تایید طرح کارت توسط شرکت .

3 - تامین جسم کارت با اولویت عادی حداکثر ظرف پنچ روز کاری از زمان تایید طرح کارت توسط شرکت .

* درصورتی که شرکت نیاز به دریافت نمونه کارت چاپ شده قبل از چاپ کلی سفارشات داشته باشد زمان چاپ نمونه کارت به زمانهای اعلام شده در بالا اضافه خواهد شد .

* پیمانکار  می بایستی طرح کارت های خاص را طی همان روز دریافت درخواست شرکت، جهت تایید ارسال نمایید.

* پیمانکار متعهد به تامین پاکت ، نامه خوش آمد گویی ( عمومی و اختصاصی ) ، کاغذ رمز و سایر ملزومات مورد نیاز انبارش آنها در انبار و کنترل موجودی به منظور بموقع ملزومات می باشد .

* پیمانکار متعهد به آماده سازی فایل اطلاعاتی و گرافیگی دریافتی از سیستم مدیریت کارت شرکت و تبدیل آن به فایل صدور سازگار با دستگاهای صدور کارت می باشد .

* پیمانکار متهعد به شخصی سازی کارت براساس استانداردهای اعلام شده و بانک مرکزی مطابق با فایل اطلاعاتی و گرافیگی دریافتی از شرکت و زمان بندی زیر می باشد .

1 - شخصی سازی کارت های عمومی با فوریت آنی در همان روز ثبت درخواست در سیستم توسط شرکت .

2 - شخصی سازی کارت های عمومی با فوریت فوری حداکثر طی یک روز کاری پس از ثبت درخواست در سیستم توسط شرکت .

3- شخصی سازی کارت های عمومی با فوریت عادی حداکثر طی دو روز کاری پس از ثبت درخواست در سیستم توسط شرکت .

* در صورت نیاز به چاپ کارت با طراحی خاص به مدت زمان شخصی سازی کارت در بالا افزوده می گردد .

* پیمانکار متهعد به کنترل کارت های شخصی سازی شده و مطابقت آن با فایل اطلاعلاتی مربوطه از حیث تعداد کارت و محتوای اطلاعاتی و نیز بسته بندی می باشد و موظف در صورت مشاهده هر گونه مغایرت مرتب را  ظرف یک روز به صورت مکتوب به شرکت اعلام نماید .

* پیمانکار متهعد به چاپ اطلاعات کارت برروی نامه خوش آمد گویی ، الصاق کارت بر روی آن و پاکت گذاری کارت می باشد .

* پیمانکار متهعد به چاپ رمز برروی نامه خوش آمد گویی و یا پاکت های مخصوص رمز و الصاق آن به پاک بسته بندی کارت می باشد .

* پیمانکار متهعد به بسته بندی کارت های صادره به انضمام رسید فعال سازی به تفکیک گروه مشتری می باشد. همچنین پیمانکار متهعد به استفاده از بسته بندی مناسب به منظور حفاظت از جسم کارت می باشد .

* پیمانکار متهعد به تحویل بسته های کارت آماده شده ظرف یک روز کاری به پیمانکار ارسال مراسلات و یا نماینده معرفی شده از طرف این شرکت می باشد .

* پیمانکار به سورتینگ کارت های صادره می باشد . 

* پیمانکار متهعد به ارائه گزارش های دقیق کاری به صورت ماهانه به تاپ بر شرح ذیل می باشد .

*گزارش موجودی انبار کارت ، پاکت و نامه خوش آمد گویی و سایر ملزومات .

* گزارش کارتهای شخصی سایز شده به تفکیک گروه مشتری 

* گزارش کارتهای ارسالی همراه به کد مرسوله .

* پیمانکار متهعد به معرفی نماینده خود برای اجرای دقیق موضوع قرارداد می باشد . نماینده پیمانکاره تام الختیار بوده و تصمیمات وی تصمیمات پیمانکار می باشد .

*پیمانکار متهعد به رعایت استانداردهای امنیتی به منظور حفاظت از کارت های صادره و اطلاعات آن می باشد و مسئولیت هرگونه مخاطره و یا افشای محتوای کارت ها و تامین خسارات وارده به تاپ برعهده پیمانکار می باشد .

* پیمانکار متهعد می گردد هر زمان که تاپ نیاز به کنترل و یا بازدید مراحل صدور کارت های سفارشی خود را داشته باشد ، این امکان را مطابق نظر و درخواست تاپ فراهم نماید.

* پیمانکار متهعد می گردد در صورت عدم تطابق کارت های صادره با استانداردهای توافق شده ، اقدام به صدور مجدد کارت های بدون دریافت هزینه نماید .

* پیمانکار بدون موافقت و اجازه کتبی تاپ حق واگذاری یا انتقال تمام یا قسمتی از تهعدات موضوع مناقصه را به غیر ندارد .

 

* محل تحویل کالا ، انبار شرکت واقع در شهرک صنعتی پرند ، بلوار صنعت خیابان فرخنده خیابان سپیدار پلاک C5 ، هزینه حمل برعهده فروشنده خواهد بود.

* پرداخت کلیه مالیات‌های ناشی از قرارداد (به استثناء مالیات بر ارزش افزوده) به عهده پیمانکار می‌باشد و در اجرای ماده 38 قانون تامین اجتماعی از ناخالص پرداختی به پیمانکار 7/8 % به عنوان سپرده بیمه کسر می‌گردد. بدیهی است آزادسازی سپرده حق بیمه منوط به اخذ مفاصا حساب تامین اجتماعی توسط فروشنده و ارائه آن به خریدار خواهد بود.

* پس از ارجاع سفارش و ابلاغ، پیمانکار ملزم به ارائه یک فقره ضمانت نامه بانکی به مبلغ 10% قیمت پیشنهادی بابت حسن و انجام تعهدات می‌باشد.

*ضـمانتنامه معتبرصرف اشامل ضمانتنامه بانکی، ( با اعتبار 3 ماهه و قابل تمدید)،چک بانکی تضـمینی در وجه شرکت و یا واریز وجه به شـماره حسـاب 6-69609-2 ( شـماره شبای 06.6090.0069.8102.1001.0540.IR34 ) به نـام شـرکت تجارت الکترونیک پارسـیان نزد بانک پارسـیان شـعبه مسـجد جامع کد 1059 می باشـد. به پیشـنهادهای فاقـد سپرده، سپرده های مخدوش،سپرده های کمتر از میزان مقرر،چک شخصی و نظایر آن ترتیب اثر داده نخواهدشد.

* پیش از انعقاد قرارداد،شـرکت برنده مناقصه ملزم به ارائه یک فقره ضـمانت نامه بانکی به مبلغ 10 %قیمت پیشنهادی بابت حسن و انجام تعهدات میباشد.

* در صورت درخواست پیمانکار، حداکثر 25 درصد از مبلغ کل قرارداد به عنوان پیش پرداخت در قبال دریافت ضمانتنامه  بانکی معتبر به همان مبلغ به فروشنده پرداخت می‌گردد. ضمانتنامه مذکور پس از تحویل کامل موضوع قرارداد و تایید ناظر قرارداد به فروشنده مسترد خواهد شد.

* شرکت در رد و پذیرش هر یک از پیشنهادها مختار می‌باشد.

* به پیشنهادهای فاقدامضاء، مشروط، مبهم، مخدوش و پیشنهادهایی که پس از موعد مقرر واصل شوند، ترتیب اثر داده نخواهد شد. بدیهی است درج هرگونه شرایط و ذکرجزئیات، باعث ابطال فرم پیشنهاد قیمت خواهدشد.

* برگ اسـتعلام قیمت (پاکت ج) میبایست مطابق با فرم پیوست تکمیل و ارائه گردد. بدیهی است پیشـنهاد قیمت در اشـکال دیگر مورد قبول واقع نمی گردد.

*درصورتـی که برنـده مناقصه حاضـر به انعقاد قرارداد و انجام معامله نشود،سپـرده اوضبط و با نفر دوم برنـده، معامله انجام میشود وسپرده برنـده دوم مناقصه نیز درصورتی که از انعقاد قرارداد و یا انجام معامله امتناع ورزد،ضـبط خواهـدشد. قبل از انعقاد قرارداد یا تسلیم ضمانت حسن و انجام تعهدات از طرف برنده مناقصه،سپرده نفر دوم وسوم مسترد نخواهدشد. *چنانچه نفرات اول و دوم از انجام معامله امتناع کنند یا انصـراف دهند، درصورت عدم استردادسپرده نفرسوم،شـرکت مجاز به انعقاد قرارداد با نفرسوم میباشد. 

*هرسه پاکت توأمًا در یک پاکت واحد در بسته و لاک و مهرشده که روی آن عبارت «پیشنهادشرکت در مناقصه شماره 40-99مربوط به کارت مغناطیسی بانکی  درج شود .